Job expirat
- arhivare documente
- indosariere acte
- gestiunea si verificarea platilor
- studii medii / superioare
- atentie la detalii, ordonata
- cunostinte operare calculator, periferice, aplicatii (office, mail);
- experienta pe un post similar constituie un avantaj.
pachet salarial atractiv
Compania noastra inseamna echipa. Ca membri ai acestei echipe, lucram impreuna si atingem obiectivele comune, cream si consolidam relatii profesionale puternice, condusi de un spirit de parteneriat si respect reciproc, avand un set de valori solide.
In companie întalnesti oameni cu experienta care au gasit locul potrivit pentru o cariera pe termen lung. Alaturi de ei dorim sa aducem oameni noi care sa se dezvolte odata cu compania.
In spatele tuturor succeselor noastre sunt oamenii din TRIDENT si din acest motiv noi te cautam, te rasplatim pe masura, te provocam continuu. Poti simti alaturi de noi satisfactie profesionala si te poti bucura de conditii de lucru calitative, într-o companie moderna.
Crezi ca esti pregatit sa accepti provocarile noastre? Impartasesti aceleasi valori ca si noi?
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!