Job expirat
- organizeaza agenda de intalniri a managerului;
- asista managerul la prezentari, intalniri si intocmeste procesul-verbal de sedinta;
- desfasoara, la cerere, activitati de traducere documente;
- stabileste intalniri, face rezervari;
- alte activitati de protocol, administrative si de secretariat.
- gestioneaza apelurile telefonice, faxuri, mesaje, corespondenta, documente interne
- intocmirea adreselor, documentelor, expedierea acestora
- minim studii medii;
- abilitati foarte bune de tehnoredactare;
- cunostinte temeinice de MsOffice (Word, Excel, PowerPoint);
- cunostinte solide de limba engleza;
- calitati organizatorice, capacitate de adaptare, de a lucra operativ si eficient;
- abilitati de comunicare interpersonala;
- prezenta agreabila;
- implicare, disponibilitate pentru program prelungit;
- rezistenta la stres.
SALARIZARE ATRACTIVA.
Compania noastra inseamna echipa. Ca membri ai acestei echipe, lucram impreuna si atingem obiectivele comune, cream si consolidam relatii profesionale puternice, condusi de un spirit de parteneriat si respect reciproc, avand un set de valori solide.
In companie intalnesti oameni cu experienta care au gasit locul potrivit pentru o cariera pe termen lung. Alaturi de ei dorim sa aducem oameni noi care sa se dezvolte odata cu compania.
In spatele tuturor succeselor noastre sunt oamenii din TRIDENT si din acest motiv noi te cautam, te rasplatim pe masura, te provocam continuu. Poti simti alaturi de noi satisfactie profesionala si te poti bucura de conditii de lucru calitative, intr-o companie moderna.
Crezi ca esti pregatit sa accepti provocarile noastre? Impartasesti aceleasi valori ca si noi?
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!