Job expirat
Responsabilitati
Performs various tasks to support sales activities and acts as an office contact person for the customers and the sales reprezentatives on the field
Is recording and procesing incoming orders, compiling quotations, proving customers with correct product information, monitoring delivering times etc
Provides the necesary internal co-ordination to acompany orders, delivery times and poduct specifications
German language knowledge - Advanced level- this condition is a MUST
Enghlish language knowledge - Advanced level
Very good computer skills
Comunicative and responsible person
H&H Consulting a fost infiintata in 2001 in Sibiu si ofera servicii de recrutare si selectie de personal, training si consultanta. Echipa noastra de consultanti si asistenti isi propune sa analizeze si sa inteleaga foarte bine situatia fiecarei organizatii client si sa propuna solutii personalizate.
Am evoluat de la infiintare pana in prezent intr-o companie capabila sa ofere rezultate tot mai bune pentru clienti, raspunzand rapid si eficient la provocarile pe care ni le ridica.Filosofia noastra este bazata pe principiul oferirii unor solutii de training si recrutare si selectie de personal care sa fie in acelasi timp inovative, practice si orientate spre rezultate.In acest fel contribuim la evolutia profesionala si personala a indivizilor si la dezvoltarea organizatiilor, facandu-le mai eficiente, mai flexibile si mai adaptate la piata.
Conducem aceasta companie urmand standarde etice stricte, mentinand deplina confidentialitate, atat pentru clientii nostrii cat si pentru candidati.