Oportunitate extraordinara in cariera - Sef de echipa

Adecco Romania

27-06-2007 | EXPIRA LA 27-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza o echipa de aproximativ 25 de persoane
- oranizeaza si urmareste fluxul tehnologic pe tot parcursul lui
- raspunde de calitatea produsului lansat in productie
- respecta termenele de livrare
- raspunde de securitatea subalternilor la locul de munca


CERINTE

- 3 ani experienta in conducerea unei formatii de lucru, de preferat in industria usoara
- abilitati manageriale
- autonomie si dinamism
- spirit de initiativa si organizare
- rigurozitate si un dezvoltat simt al calitatii
- studii medii sau superioare (daca are studii superioare poate fi debutant-fara experienta in coordonarea echipelor)
- capacitate de lucru in echipa - foarte important


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant (in functie de experienta profesionala)


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate