OPERATOR CALL CENTER - Sibiu

RTC HOLDING

02-10-2007 | EXPIRA LA 01-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea problemelor de la clienti
- Obtinerea de informatii suplimentare privind problemele reclamate de catre clienti, atunci cand este cazul
- Rezolvarea problemelor reclamate de client.
- Realocarea problemelor c¿tre persoanele responsabile
- Raportarea orelor lucrate pe task-uri si proiecte.


CERINTE

- Studii universitare finalizate
- - Cunostinte engleza, germana, franceza fluent (minim una dintre limbi)
- Fara experienta sau cu experienta in functia de operator call center, de minim 6 luni
- Fire sociabila, deschisa.
- Aten¿ie acodat¿ detaliilor.
- Capacitate de sinteza.
- Capacitate de identificare si percepere corecta a problemelor clientilor.


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.


DESCRIEREA FIRMEI

Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.

Candidatii pot aplica si pe adresa de email: stefana.labusca@hrconsultanta.ro