Office asistent

JobAvantaj

28-09-2008 | EXPIRA LA 04-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura primirea si distribuirea corespondentei (prin posta, fax, email) pentru toti angajatii firmei pastrand confidentialitatea acesteia fata de terte persoane;
- Intocmeste, la cerere, corespondenta comerciala;
- Executa lucrari de multiplicare si indosariere a documentelor ;
-se asigura de comanda si primirea obiectelor de birotica si papetarie
- tine registrul de casa si asigura contabilitatea primara a centrului raportand catre office manager sediu central
- Asigura activitatea de registratura pentru intrari-iesiri de documente cu numar de inregistrare


CERINTE

- experienta pe post similar - minim 6 luni
- operare PC (Word, Excel, Outlook)
- persoana organizata, atenta la detalii
- aptitudini dezvoltate de organizare a spatiului de lucru si arhivare documentatie;
- utilizare echipamente de birotica


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de servicii de management si gestiune a resurselor umane.