Engineering Manager- Sibiu

Personal Solutions

08-05-2014 | EXPIRA LA 07-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordonarea activitatilor birourilor: Tehnica Proceselor, Normarea Muncii si Dezvoltare de produs.
Urmarirea activitatii inginerilor CAD, elaborarea si administrarea plansetelor de lucru cu ajutorul CAD, emiterea si administrarea de layout-uri de productie, plotarea desenelor de planseta si constructia plansetelor conform desenelor primite de la Customer Centers.
Monitorizarea constructiei, receptiei si punerii in functiune a echipamentelor impreuna cu Customer Center/fabrica pilot.
Urmarirea modului in care se aduc modificari continue echipamentelor, modului in care se implementeaza optimizarile, precum si masurilor de imbunatatire luate pentru cresterea eficientei si calitatii.
Coordonarea activitatii referitoare la normarea muncii (studii legate de timpi si procese), la monitorizarea fluxului tehnologic pe banda pe fiecare loc de munca individual si la optimizarea timpilor de stationare.
Responsabil de modul in care se calculeaza timpul de lucru, de modul in care se elaboreaza instructiunile de lucru si instructiunile de procedura, de modul in care se elaboreaza planurile de lucru la banda, si se determina secventele de lucru, precum si de design-ul locurilor de munca
Monitorizarea procesului de elaborare si administrare a instructiunilor de productie in serie, a listelor referitoare la componetele care intra in componenta produselor companiei, a administrarii si arhivarii desenelor.
Este responsabil de managementul modificarilor.


CERINTE

Studii superioare tehnice – profil electric e un plus
Experienta in management minim 5 ani
Experienta in automotive minim 3 ani
Expunere la Project Management
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat
Orientare spre dezvoltarea personala si a echipei
Bune abilitati de comunicare, negociere si organizzare
Gandire analitica, strategica
Orientare spre atingerea obiectivelor


BENEFICII OFERITE

Nivel salarial adecvat postului; pachetul salarial se discuta la interviu.Mediu de lucru occidental intr-o companie cu traditie in domeniu, in Eu si Ro.


DESCRIEREA FIRMEI

Personal Solutions este o companie infiintata in 2005 ce activeaza in domeniul Resurselor Umane cu scopul de a oferi solutii complexe pentru problememele cu care se confrunta jucatorii de pe piata muncii. Avem experienta in recrutarea de personal ( aceasta s-a dezvoltat lucrand pentru parteneri din industia automotive-interni si externi, big-retail si hotelarie), in administrare de personal, traininguri.
Misiunea noastra este cresterea productivitatii partenerilor printr-o buna gestionare si eficientizare a resurselor umane de care dispun.
Pentru companii , oferim solutii legate de strategia de dezvoltare a personalului( elaborare organigrame, buget de RU, obiective si evaluare angajati, traininguri, recrutare management si operational pe termen scurt si de perspectiva) precum si consultanta pentru eficentizarea proceselor organizationale ce se refera la Resursele Umane( circuit info, proceduri de lucru).
Asiguram consultanta persoanelor care doresc sa se angajeze si/sau sa-si dezvolte cariera.
Oferim servicii de consultanta in inginerie pentru cele mai ridicate standarde.