07-01-2007 | EXPIRA LA 13-01-2007
Job expirat
Clientul nostru este o companie care activeaza in domeniul asigurarilor si al serviciilor financiare, intermediind si oferind consultanta de calitate,la nivel national.
Principalele responsabilitati ale postului sunt:
- coordonarea si supervizarea activitatii agentiei;
- dezvoltarea portofoliului de clienti;
- formarea echipei de agenti de vanzari;
- implementarea strategiilor de dezvoltare la nivel local;
- atingerea obiectivelor stabilite la nivelul agentiei.
- studii superioare;
- experinta relevanta in management si vanzari;
- cunoasterea pietei de profil si a concurentei;
- cunostinte de operare PC;
- permis de conducere categoria B;
- cunostinte de limba engleza;
- abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
- pachet salarial foarte atractiv;
- training;
- oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii de prestigiu.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA UNEI ORGANIZATII. Va asteptam la filialele noastre din Sibiu, Bucuresti si Timisoara!