Customer support

RS WEB SERVICES SRL

05-02-2008 | EXPIRA LA 06-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba germana nivel avansat
- abilitati de utilizare E-Mail
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

Pornind de la ideea de a oferi solutii complete clientilor sai, RS WEB SERVICES a fost infiintata in 2008 bazandu-se pe experienta unei echipe de specialisti din domeniul consultantei de management si marketing pentru proiecte online.