Job expirat
Clientul nostru este o companie de renume, activand ca si broker de asigurari.
Atributii:
- organizeaza, coordoneaza, verifica activitatea compartimentului financiar contabil a companiei de asigurari;
- tine evidenta sintetica si analitica a conturilor contabile;
- urmareste si verifica lunar concordanta dintre evidenta sintetica si analitica a tuturor conturilor;
- intocmeste bilantului contabil, contul de profit si pierderi, alte situatii contabile cerute;
- intocmeste decontul de TVA, declaratiile privind impozitele si taxele locale;
- organizeaza si urmareste gestionarea patrimoniului;
- urmareste si raspunde de recuperarea creantelor si a debitelor;
- studii medii/superioare in domeniul contabilitate/finante/asigurari;
- experienta intr-un post similar min. 1 an;
- experienta in contabilitate min. 3 ani; experienta in domeniul contabilitatii specifice asigurarilor - cerinta obligatorie;
- cunostinte de contabilitate in domeniul asigurarilor - obligatoriu;
- abilitati dezvoltate de coordonare, organizare, planificare; integritate, responsabilitate;
- carnet conducere cat. B;
- salariu atractiv;
- bonuri de masa;
- masina de serviciu;
- telefon mobil.
Consultanta in domeniul resurselor umane: recrutare si selectie de personal, evaluarea personalului, analiza organizationala, administrare si payroll.