Branch Manager - Sibiu

UniCredit Tiriac Bank

23-09-2010 | EXPIRA LA 29-09-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Conducerea sucursalei utilizand in mod optim resursele pentru atingerea obiectivelor tinta propuse de managementul bancii si de directorul regional.

Responsabil de activitatea sucursalei si de bugetul acesteia
Angajeaza banca fata de terti conform fiselor de semnaturi aprobate.
Motivarea personalului sucursalei
Stabileste planuri de training si le trimite departamentului de Resurse Umane
Selecteaza noi angajati si promoveaza in cadrul sucursalei, tinand cont de regulile interne
Coordoneaza sistemul de evaluare al angajatilor sucursalei
Asigura un nivel ridicat de satisfacere a clientului
Defineste si realizeaza bugetul anual al sucursalei
Stabileste un mecanism eficinet pentru indentificarea grupurilor tinta din fiecare sector agreat
Organizeaza activitati, stabilind si prioritizand responsabilitatile angajatilor
Implementeaza mecanisme eficiente pentru a se asigura ca satisfactia clientilor este permanent imbunatatita.
Asigura regularitatea, corectitudinea si eficienta raportarilor la directorul regional de corporate
Reprezinta sucursala in colectivitatea de afaceri si administrativa locala
Ofera feed-back permanent in head-office, pentru imbunatatirea proceselor
Stabileste un mecanism eficient pentru a genera informatii despre piata locala si despre forta de vanzari si informeaza head-office’ul
Ajuta la definirea procedurilor de lucru care tin de customer service, inainte de implementarea acestor proceduri
Implementeaza cele mai bune cai de comunicare atat cu clienti externi, cat si interni


CERINTE

• Studii universitare: de preferat in Economie/Drept
• Studii post universare:MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de „masterat” prezinta avantaj
• Minim 3 ani de experienta în vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne intrucat se cunosc referintele interne
• Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare
• Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client
• Experienta in mediul tehnologic si intelegerea sistemului bancar
• Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing;
• Legislatie bancara; cunostinte de drept comercial si civil;
• Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj

Competente:
• Capacitate de analiza financiara
• Aptitudini foarte bune de negociere si vanzare
• Aptitudini de leadership si coordonare
• „Role Model”
• Expunere la business, tranzactii complexe/ structurari financiare
• Atentie la detalii
• Rapiditate in analizarea pietelor si a garantiilor
• Initiativa si creativitate
• Atentie la detalii
• Membru eficient al echipei, orientandu-se catre rezultate si medii competitive
• Pastrarea concentrarii in munca sub presiune
• Engleza – fluent
• Cunoastere PC


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.