Job expirat
Recrutam pentru clientul nostru, companie care activeaza in domeniul IT.
Sarcinile principale pentru postul de assistant manager sunt:
- Preia si transmite mesaje in cadrul companiei;
- Redacteaza si expediaza corespondenta;
- Primeste vizitatorii sositi in firma,
- Organizeaza sedinte;
- Organizeaza agenda directorului;
- Intocmeste documente de contabilitate primara;
- Solutioneaza toate activitatile legate de delegatii interne sau externe;
- Participa la intalnirile de afaceri;
- Intocmeste rapoarte interne;
Pentru a ocupa aceasta pozitie trebuie sa corespunzi urmatoarelor criterii:
- Sa cunosti limba engleza la nivel avansat si limba germana la nivel conversational;
- Sa ai experienta intr-o pozitie similara minim cinci ani;
- Sa fii lucrat in contabilitate sau sa ai cunostinte de contabilitate primara;
- Sa cunosti foarte bine pachetul Office (Word, Excel-avansat , Power Point);
- Sa fii o persoana foarte organizata;
- Sa fii o persoana deschisa, comunicativa si joviala;
- Oferta se va discuta in cadrul unui interviu;
Doar persoanele care corespund criteriilor de selectie vor fi contactate.
Firma Job Connect s-a nascut din dorinta de a face posibila intalnirea oamenilor meniti sa lucreze impreuna.
Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.
Oferim urmatoarele servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- leasing de personal;
- training si consultanta;
- evaluare psihologica;
- solutii de finantare in HR.