Assistant Manager

TRENKWALDER

21-02-2014 | EXPIRA LA 23-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati

• Sprijinirea managementului local la desfasurarea activitatii;
• Intocmirea planului saptamanal a managementului local;
• Intocmirea planului concediilor de odihna a managementului local;
• Traduceri din engleza romana;
• Organizarea evenimentelor (interne si externe);
• Legaturi telefonice, preselectia corespondentei si predari de informatii;
• Comunicari interne: persoana de contact pentru colaboratorii din si din afara societatii, precum si pentru angajatii interni;
• Planificarea calatoriilor, rezervarea biletelor si confirmarea calatoriilor in interiorul concernului;
• Administrarea contractelor societatii si a documentelor (interne si externe);
• Realizarea bazei de date (adrese si telefoane) si reactualizarea ei;
• Controlul facturilor.


CERINTE

• Experienta min 6 luni pe o pozitie similara;
• Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat;
• Limba engleza -nivel avansat;
• Capacitate de a lucra in echipa;
• Abilitati de comunicare si planificare;
• Initiativa, perseverenta, dinamism;
• Studii superioare finalizate

Contact: r.andreica@trenkwalder.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.

Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).