Job expirat
- Asista la negocierea contractelor cu furnizorii, facand propuneri cu privire la clauzele comerciale pe care trebuie sa le contina contractele;
- Asista achizitorul in monitorizarea derularii contractelor de achizitii (respectarea clauzelor contractuale, atingerea trageturilor, livrarea, calitatea produselor);
- Intocmeste rapoarte privind marja de vanzari, profitul, rotatia marfurilor;
- Intocmeste antecalculatiile de pret pentru ofertele primite;
- Este responsabil pentru livrarea documentelor, fiind in contact permanent cu furnizorii de servicii postale si curierat;
- Primeste, inregistreaza in registrul de intrari-iesiri, editeaza documente/corespondenta, eticheteaza si arhiveaza documentele legate de achizitii;
- Actualizeaza baza de date financiara clienti/furnizori si intocmeste rapoarte periodice catre conducerea departamentului sau societatii.
- Experienta relevanta in achizitii si/sau vanzari;
- Excelente Abilitati de comunicare si negociere;
- Atitudine rezolutiva;
- Cunostinte de operare PC: MsOffice, Internet.
- pachet salarial atractiv;
- posibilitati de dezvoltare a carierei;
- mediu de lucru profesionist.
Compania noastra inseamna echipa. Ca membri ai acestei echipe, lucram impreuna si atingem obiectivele comune, cream si consolidam relatii profesionale puternice, condusi de un spirit de parteneriat si respect reciproc, avand un set de valori solide.
In companie întalnesti oameni cu experienta care au gasit locul potrivit pentru o cariera pe termen lung. Alaturi de ei dorim sa aducem oameni noi care sa se dezvolte odata cu compania.
In spatele tuturor succeselor noastre sunt oamenii din TRIDENT si din acest motiv noi te cautam, te rasplatim pe masura, te provocam continuu. Poti simti alaturi de noi satisfactie profesionala si te poti bucura de conditii de lucru calitative, într-o companie moderna.
Crezi ca esti pregatit sa accepti provocarile noastre? Impartasesti aceleasi valori ca si noi?
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!