Relationship Manager

Bancpost

31-07-2007 | EXPIRA LA 30-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionarea unui portofoliu de clienti, asigurand vanzarea produselor si serviciilor bancare cu scopul fidelizarii clientilor existenti si atragerii de clienti noi;
Mentinerea contactului permanent cu clientii, sesizand oportunitati si generand solutii financiare in concordanta cu nevoile clientilor si oferta bancii;
Evaluarea, negocierea si propunerea conditiilor de creditare pentru clientii din portofoliu, precum si a celor prospecti;
Intocmirea dosarele de creditare in vederea aprobarii.


CERINTE

Studii superioare, preferabil economice;
Experienta bancara de cel putin 2 ani intr-o pozitie similara, sau de analiza financiara pentru companii;
Buna cunoastere a produselor, serviciilor si regulamentelor bancare;
Buna cunoastere a mediului de afaceri local;
Bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere;
Excelente abilitati antreprenoriale, orientare spre rezultate si lucrul in echipa;
Cunostinte bune de limba engleza si operare PC;
Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.
Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.
Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.