OFITER SERVICII CLIENTI pentru Satu Mare si Caransebes

Bancpost

21-08-2008 | EXPIRA LA 27-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Oferirea de informatii privind produsele si serviciile bancii catre clientii existenti si potentiali;
Evaluarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor adecvate;
Implementarea seturilor de actiuni impreuna cu coordonatorul servicii clienti pentru atragerea si retinerea clientilor;
Sustinerea campaniile de marketing;
Acordarea de asistenta coordonatorul servicii clienti (conducatorul ierarhic) in toate activitatile, cu scopul de a oferi cele mai bune servicii clientilor si de a promova produsele si serviciile bancii;
Mentinerea relatiilor stranse si de durata cu clientii si urmareste rezolvarea solicitarilor acestora;
Gestionarea activitatii de vanzare credite de consum catre clientii de retail existenti la nivelul sucursalei cat si a celor proveniti prin alte canale externe de distributie in stransa colaborare cu ofiterul credite de consum;
Realizarea vanzarii directe efective;
Verificarea documentele clientilor necesare pentru intocmirea dosarului de credit
Transmiterea documentatiei preluata de la clienti catre ofiterului credite de consum;
Solicitarea de numerar de la casierie si inregistrarea acestuia;
Inregistrarea numerarul primit de la casierie in sistem si trimiterea tranzactiei catre casierul sef tezaur spre autorizare in sistem;
Efectuarea tranzactiilor cu si fara numerar, cu respectarea prevederilor Programului de cunoastere a clientilor privind monitorizarea tranzactiilor:
-Operatiuni de retragere / depunere numerar prin ATM.
-Plati / incasari din / in conturile clientilor;
-Operatiuni casa de schimb;
-Incasari facturi;
-Tranzactii Western Union (daca este agent autorizat);
-Constituire / lichidare conturi de depozite;
-Lichidare conturi curente;
-Incasari si plati fara numerar intrabacare in RON si valuta.
-Alte operatiuni sau tranzactii impuse prin procedurile aprobate de Centrala Bancii;
Trimiterea tranzactiilor spre autorizare catre conducatorul front office / conducatorul unitatii;
Efectuarea altor operatiuni sau tranzactii specifice functiei ce deriva din procedurile aprobate pentru produse sau servicii bancare noi;
Eliberarea, dupa verificarea cu documentele anexate, extrasului de cont, solicitarea semnaturii clientului in .
Urmarirea evidentei popririlor asupra conturilor clientilor, conform notelor primate de la juridic.


CERINTE

Studii Superioare (de preferinta in domeniul economic);
Experienta in vanzari sau in servicii clienti;
Cunostinte bune de limba engleza si cunostinte de utilizare PC;
Abilitati de comunicare, vanzare, negociere;
Orientare spre deservirea clientilor si orientare catre rezultate;
Flexibilitate, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost se afla in plin proces de modernizare, proces care vizeaza repozitionarea retelei de unitati pe piata, optimizarea operatiunilor, sustinute de implementarea unui sistem informatic centralizat, adoptarea unei identitati corporative care sa reflecte apartenenta la grupul Eurobank EFG, precum si sporirea atractivitatii ofertei de produse si servicii.

Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.

Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.

Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.