Agency Manager - Satu Mare

UniCredit Tiriac Bank S.A.

22-11-2008 | EXPIRA LA 28-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea activitatii sucursalei prin utilizarea optima a resurselor disponibile si indeplinirea nivelului de profit conform politicii Bancii
- imbunatatirea comunicarii cu clientii externi si interni
- Initierea si dezvoltarea relatiilor cu clientii “strategici”
- Motivarea angajatilor din agentie
- Reprezentarea agentiei in mediul local de afaceri si administrativ
- Oferta unui nivel inalt al serviciului de asistenta clienti
- Oferta potentialului de cross-selling (vanzare incrucisata) clientilor Corporate
- Stabilirea unui mecanism eficient de identificare a grupurilor vizate de clienti per sector de activitate
- Colaborarea stransa cu angajatii Retail din HO pentru reflectarea activitatilor de satisfacere a clientilor in domeniul cercetarii de piata si elaborarea de noi produse
- Implementarea mecanismelor eficiente pentru realizarea si imbunatatirea continua a standardelor de satisfacere a clientilor
- Organizarea activitatii prin masuri de prioritizare si impartire a responsabilitatilor intre angajati cu scopul de a maximiza indicatorul de rentabilitate a capitalurilor si a creste gradul de satisfacere al clientilor
- Stabilirea si indeplinirea bugetului anual al agentiei si identificarea setului de criterii de profitabilitate
- Efectuarea selectiei noilor angajati si promovarea in cadrul agentiei, conform regulilor interne
- Coordonarea activitatii de evaluare a performantei angajatilor din agentie
- Stabilirea planurilor de pregatire si transmiterea lor Departamentului de Resurse Umane
- Comunicarea permanenta cu HO pentru imbunatatirea proceselor
- Stabilirea unui mecanism eficient de generare a specialistilor pe piata din cadrul fortei de vanzare locale si transmiterea la HO
- Definirea procedurilor de lucru referitoare la serviciul clienti, inainte de implementarea acestora
- Egalizarea activelor si pasivelor sucursalei
- Comunicarea noilor produse de vanzari angajatilor, procedurilor legate de administrarea riscului si a celor juridice, urmarind implementarea acestora in consecinta;
- Adoptarea celor mai bune standarde de comunicare atat cu clientii interni cat si cu cei externi


CERINTE

- Diploma universitara: Economie/Drept
- Realizarile in domeniul academic sunt mai putin importante decat un istoric bogat in domeniul vanzarilor in special in ceea ce priveste atragerea de noi clienti
- Minim 2 ani de experienta in vanzari, minim 1 an de experienta bancara, minim 1 an in functie de conducere
- Cunoastere temeinica a domeniului de activitate clientilor si a activitatilor competitionale
- Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare.
- Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client
- Experienta in mediul tehnologic si intelegerea sistemului bancar
- Capacitate de analiza financiara
- Aptitudini foarte bune de negociere si vanzare
- Aptitudini de leadership si coordonare
- „Role Model”
- Expunere la business, tranzactii complexe/ structurari financiare
- Atentie la detalii
- Rapiditate in analizarea pietelor si a garantiilor
- Initiativa si creativitate
- Atentie la detalii
- Membru eficient al echipei, orientandu-se catre rezultate si medii competitive
- Pastrarea concentrarii in munca sub presiune
- Engleza – fluent
- Cunoastere PC


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.