Job expirat
- Validarea costului prestabilit , a antecalculatiilor de prêt;
- Urmarirea consumurilor de materii prime si materiale;
- Analiza abaterilor dintre costul prestabilit si cel efectiv si explicarea diferentelor cantitative si valorice;
- Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli si analiza urmaririi lui;
- Stabilirea pretului de cost si propunerea pretului de vanzare.
- Studii economice superioare , profil finante-contabilitate + productie;
- Experienta anterioara in contabilitate de minimum 5 ani , preferabil in contabilitatea interna de gestiune / controlling / control de gestiune;
- Cunoasterea avansata si experienta in utilizarea Microsoft Office in special Excel;
- Cunoasterea buna a limbii franceze scris, citit, vorbit, ;
- Atentie la detalii, capacitatea de analiza si sinteza;
- Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita stranse.
RoMarketing este o companie care desfasoara activitati de dezvoltare a resurselor umane din companii multinationale, dar si din intreprinderi mici si mijlocii.
PRODUSE SI SERVICII ROMARKETING
TRAINING
CONSULTANTA
EVALUARE RECRUTARE
COACHING
TEAM BUILDING