Manager Financiar - Rupea, Brasov

Talent Stream

08-01-2013 | EXPIRA LA 07-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii si Responsabilitati:
Asigura buna gestionare a patrimoniului societatii. Elaboreaza si implementeaza sistemul general de evidenta a gestiunii firmei. Elaborareaza si comunica la nivelul firmei, procedurile de lucru cu privire la gestiunea patrimoniului. Raspunde de organizarea inventarierii patrimoniului. Urmareste si controleaza in permanenta situatia fizica si scriptica a patrimoniului firmei.
Asigura respectarea legislatiei fiscale la nivel de firma. Organizeaza contabilitatea societatii in conformitate cu dispozitiile legale si asigura efectuarea la timp a inregistrarilor si raportarilor catre autoritati.
Participa la intocmirea bugetului general al societatii si urmareste din punct de vedere financiar, modul in care acest buget este pus in aplicare. Propune rectificari bugetare atunci cand este cazul.
Administreaza Cashflow-ul societatii conform bugetului aprobat si propune solutii financiare de eficientizare a activitatii firmei. Raspunde de calitatea activitatii financiar contabile si de corectitudinea analizelor economice. Raspunde de mentinerea capacitatii de plata a societatii.
Raporteaza rezultatele financiare ale firmei catre pozitiile ierarhic superioare, analizeaza si propune masuri pentru cresterea rentabilitatii.
Administreaza si onoreaza la termen si in conformitate cu dispozitiile legale, obligatiile societatii fata de banci si investitori.
Instruieste personalul firmei cu privire la procedurile legate de fluxul documentelor, banilor si documentelor de plata si exercita controlul asupra modului in care sunt implementate si respectate aceste proceduri.
Raspunde de efectuarea corecta si la timp a calculului drepturilor banesti pentru personalul angajat al firmei.
Indeplineste cu constiinciozitate, rigurozitate si responsabilitate toate sarcinile care ii revin.
Indeplineste rolul de Administrator al societatii conform prevederilor legale specifice.


CERINTE

Studii superioare de specialitate. (expert CECAR).
Experienta relevanta in domeniu minimum 5 ani.
Experienta intr-o firma cu profil de vanzari - distributie constituie un avantaj.
Cunoasterea limbii engleze (cel putin nivel mediu).
Cunostinte solide de operare PC - Word, Excell, Power Point.
Cunostinte solide de operare softuri de contabilitate.
Capacitate de analiza si sinteza.
Abilitati de coordonare, planificare si organizare.
Cunostinte operatiuni import-export si vamale.
Carnet de conducere categoria B - fara incidente.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare