REPREZENTANT PROMOVARE MEDICALA / KEY ACCOUNT MANAGER

City Pharma

04-02-2010 | EXPIRA LA 10-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promovarea imaginii, produselor si serviciilor companiei;
- Mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu clientii;
- Atingerea obiectivelor pentru zona arondata.


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Absolvirea Facultatii de Medicina sau de Farmacie constituie un avantaj substantial;
- Experienta de minim un an in domeniul farmaceutic si in vanzari / promovare medicala;
- Capacitate de organizare, initiativa, dinamism, spirit de echipa, rezistenta la stres;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Prezenta agreabila si tinuta ireprosabila ;
- Carnet de conducere categoria B


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Masina de serviciu, laptop, telefon mobil;
- Mediu de lucru competitiv, posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-o echipa dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de peste 7 ani pe piata produselor farmaceutice din Romania, Hermes Pharma detine astazi o retea de peste 100 de farmacii in toate judetele tarii.
Incepand cu anul 2004, Hermes Pharma isi promoveaza lantul de farmacii sub brandul City Pharma, exprimand un nou concept de farmacie, deschis familiei tinere, dinamice, moderne. Sloganul - Prieteni de familie - reflecta intru totul aceasta directie.
City Pharma este farmacia care intelege cel mai bine nevoile pacientilor ei, oferindu-le exact ceea ce au nevoie intr-un cadru placut si prietenos, punand la dispozitia acestora un portofoliu diversificat si complet de produse: medicamente, parafarmaceutice, cosmetice, dermocosmetice, produse pentru ingrijirea si cresterea copiilor.
Calitatea serviciilor oferite pacientilor nostri se datoreaza faptului ca intreaga echipa City Pharma impartaseste acelasi set de valori: profesionalism, responsabilitate, calitate, corectitudine, incredere, implicare.
Competentele angajatilor nostri definesc succesul City Pharma.
Suntem o companie dinamica, aflata in plina dezvoltare, o companie care pune pe primul plan omul, fara de care obiectivele de business nu se pot atinge.