Agent publicitate

S.C. Dan Press S.R.L.

18-08-2004 | EXPIRA LA 30-09-2004

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
? Agentul de publicitate trebuie sa fie o persoana atragatoare, carismatica, cu simtul umorului, cu abilitati in comunicare (calitatile native sunt obligatorii, cele dobandite sunt facultative). De asemenea, prin atitudine, prin siguranta de sine si prestanta, trebuie sa ajute clientul sa faca o alegere potrivita.
- In desfasurarea activitatii este necesara punctualitatea, un comportament decent si un limbaj civilizat.
- Meseria de agent de publicitate presupune un echilibru psihologic bun, o anumita rezistenta la stres si disponibilitate pentru program prelungit.
Mediul de lucru:
In domeniul publicitar in general, atmosfera de lucru este concurentiala, competitiva si relaxata.
- \"Definim meseria de agent marketing (publicitar) drept cea mai usoara meserie din care nu castigi nimic sau cea mai grea meserie din care castigi enorm.\"
? Agentul de marketing trebuie sa fie un bun organizator al propriei activitati. Programul de lucru in mare parte si-l face singur (stabilirea contractelor, programarea intalnirilor), el intrand in sarcina fiecarui Agent. Din acest punct de vedere exista o mare libertate de miscare si nu gasim rutina unui program fix.
Cerinte:
- Minim studii medii
- Memorie buna
- Fizic placut
- Limba Engleza
- Cunostinte de operare P.C. si de folosire a corespondentei prin e-mail
- Inaltimea minima: 1,65 m.
- Cunoasterea regulilor bunelor maniere, o voce placuta si dictie corecta
- Adaptabilitate, creativitate si spontaneitate
- Tenacitate si perseverenta in indeplinirea scopurilor propuse.
- Loialitate , cinste si corectitudine!
- Posesor/oare permis auto (auto constituie avantaj)
- Rezistenta la stres
- Disponibilitate pentru program prelungit
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Asiguram pregatire in domeniu
- Posibilitatea avansarii in cariera si a maririi veniturilor
- Carte de Munca
- Comision din vanzari
- Bonusuri pentru realizari deosebite


BENEFICII OFERITE

comision din publicitate (10%) din valoarea neta