Operator sondaje Resita

Telekom Romania Communications S.A.

02-03-2016 | EXPIRA LA 01-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pro Solution, partener Telekom Romania

Descrierea jobului
Realizarea de sondaje de opinie (pe baza de chestionar) pe teren (din casa in casa/locatii prestabilite).

Responsabilitati:
- completarea chestionarelor pe teren cu respectarea stricta a metodologiei livrata de companie;
- indeplinirea normei de lucru (nr. de chestionare finalizate/luna) si calitatea datelor recoltate
- raportarea zilnica a activitatii desfasurate;


CERINTE

- persoana organizata, rezistenta la munca pe teren;
- atenta la detalii, meticuloasa;
- disponibilitate de timp pentru realizarea de proiecte periodice;
- reale abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;
- putere de convingere, tenacitate;


BENEFICII OFERITE

- venit pe baza de performanta/rezultate (Suma Fixa+ Suma variabila in functie de numarul de chestionare realizate si indicele de calitate)
- mediu de lucru profesional, o experienta interesanta de lucru cu oamenii;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.