OFITER SERVICII CLIENTI

Bancpost SA

20-09-2007 | EXPIRA LA 20-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Oferirea de informatii privind produsele si serviciile bancii catre clientii existenti si potentiali;
Evaluarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor adecvate;
Implementarea seturilor de actiuni impreuna cu coordonatorul servicii clienti pentru atragerea si retinerea clientilor;
Sustinerea campaniile de marketing;
Acordarea de asistenta coordonatorul servicii clienti (conducatorul ierarhic) in toate activitatile, cu scopul de a oferi cele mai bune servicii clientilor si de a promova produsele si serviciile bancii;
Mentinerea relatiilor stranse si de durata cu clientii si urmareste rezolvarea solicitarilor acestora;
Gestionarea activitatii de vanzare credite de consum catre clientii de retail existenti la nivelul sucursalei cat si a celor proveniti prin alte canale externe de distributie in stransa colaborare cu ofiterul credite de consum;
Realizarea vanzarii directe efective;
Verificarea documentele clientilor necesare pentru intocmirea dosarului de credit
Transmiterea documentatiei preluata de la clienti catre ofiterului credite de consum;
Solicitarea de numerar de la casierie si inregistrarea acestuia;
Inregistrarea numerarul primit de la casierie in sistem si trimiterea tranzactiei catre casierul sef tezaur spre autorizare in sistem;
Efectuarea tranzactiilor cu si fara numerar, cu respectarea prevederilor Programului de cunoastere a clientilor privind monitorizarea tranzactiilor:
a)Operatiuni de retragere / depunere numerar prin ATM.
b)Plati / incasari din / in conturile clientilor;
c)Operatiuni casa de schimb;
d)Incasari facturi;
e)Tranzactii Western Union (daca este agent autorizat);
f)Constituire / lichidare conturi de depozite;
g)Lichidare conturi curente;
h)Incasari si plati fara numerar intrabacare in RON si valuta.
i)Alte operatiuni sau tranzactii impuse prin procedurile aprobate de Centrala Bancii;
Trimiterea tranzactiilor spre autorizare catre conducatorul front office / conducatorul unitatii;
Efectuarea altor operatiuni sau tranzactii specifice functiei ce deriva din procedurile aprobate pentru produse sau servicii bancare noi;
Eliberarea, dupa verificarea cu documentele anexate, extrasului de cont, solicitarea semnaturii clientului in .
Urmarirea evidentei popririlor asupra conturilor clientilor, conform notelor primate de la juridic.


CERINTE

Studii Superioare (de preferinta in domeniul economic);
Experienta in vanzari sau in servicii clienti;
Cunostinte bune de limba engleza si cunostinte de utilizare PC;
Abilitati de comunicare, vanzare, negociere;
Orientare spre deservirea clientilor si orientare catre rezultate;
Flexibilitate, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.

Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.

Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.