Job expirat
- administrarea – gestionarea documentelor
- intocmirea periodica sau in functie de solicit¿ri a diverselor rapoarte
- activitati administrative specifice
- studii superioare
- cunostinte avansate de limba engleza- obligatoriu
- cunostinte de utilizare PC (Word, Excel)
- abilitati de organizare
- experienta in domeniu constituie avantaj
- pachet salarial motivant
- dezvoltarea unei cariere intr-o echipa tanara si dinamica
IHM Total Consult este o companie de consultanta care activeaza in domeniul Resurselor Umane va ofera posibilitatea de a va gasi jobul pe care vi-l doriti atat in tara cat si in strainatate.
Valorile care ne conduc activitatea sunt:
- Integritate in cadrul echipei, in relatia cu clientii si candidatii nostri;
- Imbunatatirea continua a calitatii si eficientei procesului de recrutare;
- Atitudine pozitiva orientata 100% spre client.
Folosim cunostintele, experienta, creativitatea si energia noastra in beneficiul dumneavoastra!
IHM Total Consult recruteaza pentru partenerul sau candidati potriviti pentru postul de Assistant Manager- locatia BOCSA!