Job expirat
-efectueaza instalari si depanari software la sediul clientilor;
-asigura instruirea utilizatorilor;
-asigura suport telefonic si prin deplasari la clienti;
-mentine relatia cu clientii existenti;
-cauta noi clienti.
-automobil personal;
-cunostinte avansate de utilizare a calculatoarelor(software);
-cunostinte minime de hardware si arhitectura calculatoarelor;
-notiuni minime de baze de date;
-cunoasterea SQLServer prezinta avantaj;
-notiuni de contabilitate prezinta un avantaj;
-Disponibilitate la deplasari;
-Disponibilitate la munca in echipa, persoana comunicativa, organizata, prezentabila, cu spirit practic, eficienta, tact, putere de convingere, spontaneitate, rezistenta la stres.
-telefon de serviciu;
-salar fix plus comision;
Infiintata in anul 1999 cu sediul central in municipiul Sibiu, SOBIS SOLUTIONS Romania reprezinta grupul de firme SOBIS SOFTWARE GmbH cu sediul in Manheim, Germania.
Suntem o companie inovativa atat din prisma viziunii noastre asupra solutiilor pe care le oferim cat mai ales din prisma modului de abordare, identificare si aplicare a acestora.
Principalul nostru obiectiv a fost acela de a furniza aplicatii si servicii pentru piata solutiilor de management al documentelor din Romania, insa pe parcursul celor 5 ani de activitate ne-am orientat si asupra segmentului de piata din Administratia Publica Locala devenind unul dintre cei mai importanti integratori de sisteme de acest gen din România.