SECRETARA

KREVIN MANAGEMENT&CONSULTING

22-08-2012 | EXPIRA LA 21-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Centralizarea informatiilor financiare din rapoartele financiare existente.
-Execută lucrări de birou cum sunt: tehnoredactarea documentelor,clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă; scanare,printare,fotocopiere.
-Asigura corespondenta catre partenerii societatii(scrisori,telefoane,notificari,curierat).
-Asigură activitatea de primire, înregistrare, repartizare şi predare a corespondenţei, precum şi expedierea acesteia la destinatari după rezolvare, dacă este cazul;
-Transmiterea informatiilor si a corespondentei proceselor verbale si rapoartelor, la calculator in cadrul departementelor societatii.
-Furnizează informaţii clienţilor în legătura cu activitatea si programul firmei.
-Inregistrează hotărârile şi deciziile luate de conducere, aplică ştampila şi asigură repartizarea acestora la compartimentele firmei.
-Primeşte şi transmite notele telefonice si fax-urile.
-Inregistrează, în Registrul de intrări-ieşiri al societăţii documentele primite, solicitările, reclamaţiile, sesizările salariaţilor sau clienţilor, prezentându-le spre avizare, analiză, Directorului General.


CERINTE

-Notiuni de contabilitate primara in programul SAGA;
-CUNOSTINTE DE LIMBA FRANCEZA LA NIVEL AVANSATA (scris si vorbit);
-Studii superioare finalizate;
-Cunostinte de operare Office(Excel,Word,Power Point),navigare internet.


BENEFICII OFERITE

-Salarizarea atractiva: 600-700 euro/ luna net;
-Program de lucru de luni-vineri;


DESCRIEREA FIRMEI

KREVIN - Agentie de Recrutare

KREVIN - Partenerul tau cu experienta in managementul resurselor umane, recrutare de personal calificat, pentru companiile din Romania si strainatate, vine in sprijinul clientilor si candidatilor prin intermediul agentiilor din teritoriu. Consultantii nostri sunt competenti, responsabili si foarte implicati in proiectele in care se angajeaza. Niciun proiect nu este incheiat pana nu a fost indeplinit corespunzator cerintelor clientului.
Oferim servicii de Recrutare, Selectie si Leasing de personal. Va punem la dispozitie echipe de specialisti cu experienta indelungata in domeniul lor de activitate. Agentia noastra de recrutare isi desfasoara activitatea in Romania, Franta, Italia, Spania, Germania, Belgia, Anglia. Apeland la noi, aveti garantia unor servicii de calitate, orientate spre nevoile dumneavoastra, avand ca scop final indeplinirea cerintelor clientilor nostri. Serviciile noastre se bazeaza pe o infrastructura IT moderna, cerintele angajatorului si cele ale candidatului fiind respectate in totalitate.