CUSTOMER SERVICE SUPERVISOR/ COORDONATOR RELATII CLIENTI/ CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE/ OFITER BANCAR RETAIL/ TELLER/ OFITER

BANCA ROMANEASCA SA - MEMBER OF THE NATIONAL BANK OF GREECE GROUP

23-11-2006 | EXPIRA LA 29-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

Studii economice de specialitate corespunzatoare postului
Experienta bancara in domeniul solicitat (minim 1 an)
Abilitati operare PC (Word, Excel);
Cunoasterea limbii engleze;
Abilitati excelente de comunicare;
Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa;
Capacitate organizatorica si spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

Daca doresti sa te alaturi echipei BANCA ROMANEASCA si indeplinesti cerintele descrise mai sus, trimite-ne CV-ul, insotit de o scrisoare de intentie (in care sa precizezi pozitia pentru care doresti sa candidezi), la adresa: Banca Romaneasca, Divizia Resurse Umane, Union Center, str. Ion Campineanu nr. 11, sector 1, Bucuresti, fax 021 3059262 sau pe adresa de e-mail: resurseumane@brom.ro, mentionand codul de referinta VL¿ VALCEA.
Vor fi contactati pentru interviu numai candidatii care corespund cerintelor mentionate.


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Romaneasca este parte a Grupului National Bank of Greece (NBG), grup ce detine o pozitie dominanta pe piata serviciilor financiare din Europa de Sud Est, avand un portofoliu de 10 milioane de clienti.
In decembrie 2003, NBG a achizitionat pachetul majoritar la Banca Romaneasca, detinand in prezent 87,14% din capitalul social al acesteia.
In ultimul an, Banca Romaneasca si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca marindu-si semnificativ cota de piata pe segmentul clienti persoane fizice.