Customer Contact

Faurecia Seating Talmaciu

23-12-2015 | EXPIRA LA 22-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Faurecia Ramnicu Valcea angajeaza in cadrul departamentului de logistica o persoana pentru postul de Customer Contact.

- analizeaza, intelege si anticipeaza nevoile clientului;
- planifica productia pentru a asigura livrarile catre client (PDP) si asigura stocuri ale liniilor de productie pentru a satisface variatiile survenite in cerintele clientului;
- analizeaza si raporteaza aderenta la planul de productie;
- gestioneaza nivelurile stocurilor de siguranta;
- analizeaza MPM-ul catre client si propune actiuni de imbunatatire;
- participa la gestionarea fazei finale din procesul unui produs nou;
- urmareste si faciliteaza aplicarea modificarilor tehnice aparute asupra produselor la cererea clientului;
- asigura aplicabilitatea sistemului Kanban;
- urmareste daca planul de livrari catre client este indeplinit gestionand alertele si urmarind transportul si livrarea pieselor.


CERINTE

- studii superioare tehnice;
- experienta de minim 1 an intr-un mediu de productie (preferabil automotive);
- experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- buna cunoastere si intelegere a proceselor tehnice, productie si logistica;
- atentie concentrata si distributiva;
- rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

- training de specialitate.


DESCRIEREA FIRMEI

FAURECIA - important grup francez, activ in industria automotive, cu sediul general langa Paris - Nanterre, infiintata in anul 1998 continua sa isi consolideze semnificativ pozitia de lider pe piata echipamentelor auto, aflat intr-o permanenta dezvoltare.
In grupul Faurecia, 97,500 de angajati din 320 de fabrici se bucura de conditii de munca la cele mai inalte standarde si de beneficii competitive. FAURECIA SEATING TALMACIU - punct de lucru Ramnicu Valcea produce huse pentru scaune auto.