CONTABILITATE PRIMARA

VILBACON SRL

21-08-2014 | EXPIRA LA 20-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

LIMITELE DE ACTIUNE:
a) Raspunde de realizarea calitativa si in termen a lucrarilor;
b) Raspunde de respectarea legalitatii;
c) Raspunde de respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor;
d) Raspunde de exactitatea datelor furnizate
e) Responsabilitatea realizarii sarcinilor de serviciu este data de atributiile de serviciu cuprinse in fisa postului.


CERINTE

Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, CIEL, MULTICASH, INERNET EXPLORER, OUTLOOK EXPRESS, alte programe informatice in functie de reglementarile legale

Abilitati, calitati, aptitudini necesare: receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine


Atributii:
1. Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei si valuta;
2. Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
3. Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora;
4. Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin;
5. Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe;
6. Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise;
7. Intocmeste lunar declaratiile de impozite, taxe si contributii aferente salariilor;
8. Introduce si verifica in programul de contabilitate inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi;
9. Intocmeste componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
10. Supravegheaza intocmirea facturilor de decontare pentru plati in numele clientului;
11. Intocmeste zilnic situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;
12. Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
13. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la salvarea datelor informatice;
14. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica








Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, CIEL, MULTICASH, INERNET EXPLORER, OUTLOOK EXPRESS, alte programe informatice in functie de reglementarile legale

Abilitati, calitati, aptitudini necesare: receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine


Atributii:
1. Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei si valuta;
2. Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
3. Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora;
4. Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin;
5. Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe;
6. Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise;
7. Intocmeste lunar declaratiile de impozite, taxe si contributii aferente salariilor;
8. Introduce si verifica in programul de contabilitate inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi;
9. Intocmeste componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
10. Supravegheaza intocmirea facturilor de decontare pentru plati in numele clientului;
11. Intocmeste zilnic situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;
12. Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
13. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la salvarea datelor informatice;
14. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica


DESCRIEREA FIRMEI

SOCIETATE COMERCIALA TEL:0728114202