asistent manager

sc hiwaters srl

21-06-2011 | EXPIRA LA 21-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Intocmeste si actualizeaza baza de date privind clientii actuali si potentiali
- Intocmeste oferte de publicitate
- Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Tine evidenta stocurilor;
- Intocmeste fisele de magazie
- Intretine relatiile cu clientii din portofoliu;
- Primeste vizitatorii;
- Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;
I- n conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind indeplinirea contractelor incheiate
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date documente
- Rezervari hotel parteneri externi, etc.
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei


CERINTE

- cunostinte bune operare PC (lucrul folosind utilitare specifice proiectarii si/sau design-ului constituie avantaj)
- limba engleza scris/vorbit - OBLIGATORIU - furnizorii sunt 100% externi
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate


DESCRIEREA FIRMEI

domeniu principal de activitate il reprezinta amenajarile exterioare