Job expirat
1. Intocmeşte evidenţele contabile în conformitate cu legile în vigoare;
2. Efectuează ştatele de plată pentru angajaţii;
3. Tine evidenţa financiar- contabilă a obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe;
4. Gestionează imprimatele cu regim special si fiscal: facturi, avize de expediţie,
chitanţiere;
5. Completează actele în baza cărora se fac mişcări bancare;
6. Întocmeşte rapoartele financiare (generale şi pe proiecte) în conformitate cu cerinţele finanţatorilor şi cu hotărârile Consiliului Director/Consiliului de
Administraţie;
7.Vizează cheltuirea sumelor pe proiecte şi sesizează posibile neîncadrări, depăşiri sau nereguli;
8. Verifică documentele justificative (deconturile) şi le avizează în conformitate cu normativele în vigoare;
9. Verifică registrul de casă.
Cunoştiinţe în legatură cu domeniul muncii:
• Cunoaşterea legislaţiei în vigoare,
• Experienţă în domeniu ;
• Cunoştiinţe economice.
Cunoştiinţe privind modul de execuţie a sarcinilor:
• Operarea cu baze de date;
• Alte programe informatice in functie de reglementarile legale.
http://www.superstone.ro/