Secretara

ICELANDIA SRL

19-03-2012 | EXPIRA LA 21-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

A. Specifice activităţii de secretar :
-Preluarea convorbirilor telefonice.
-Trimiterea/recepţionarea faxurilor, e-mailurilor.
-Xerocopiere.
-Primirea/trimiterea corespondenţei zilnice a societăţii.
-Tehnoredactarea unor documente.
-Înregistrarea şi ţinerea evidenţei documentelor intrate/ieşite.
-Întocmirea evidenţei şi gestionarea necesarului de consumabile, papetărie.
-Efectuează operaţiunile de protocol necesare.
-Efectuarea de comenzi la furnizori cu acordul prealabil al administratorului.

B. Specifice activităţii de casier :
-Întocmeşte la zi şi face înscrierile necesare în registrul de casă, în conformitate cu prevederile legale şi cu regulamentul intern de casă stabilit de societatea comercială angajatoare;
-Gestionează şi urmăreşte transmiterea către clienţi a avizelor de expediere şi a facturilor fiscale întocmite;
-Urmăreşte încasarea facturilor la termen. Dacă se constată întârzieri la plata facturilor fiscale comunicate, ia legătura cu clienţii pentru reglementarea situaţiei, anunţând în acelaşi timp administratorul societăţii comerciale cu referire la întârzierile la plată.
-Completează dispoziţiile de plată şi le dă spre semnare şi/sau vizare către administrator;
-Face plăţile şi încasările în numerar, în conformitate cu prevederile legale şi cu regulamentul intern de casă stabilit de societatea comercială angajatoare;
-Preia, pe bază de borderou, numerarul încasat de şoferi sau agenţii de vânzări, conform procedurii interne stabilite prin regulamentul intern de casă;

C.Atributii aferente activitatii referitoare la politica de personal:
-Intocmirea si completarea, conform prevederilor legale si inregistrarea la ITM a contractelor individuale de munca.
-Intocmirea, completarea si/sau modificarea, conform dispozitiilor conducerii societatii comerciale angajatoare a : Regulamentului de Organizare si Functionare al unitatii, Regulamentului pentru Protectia Muncii in colaborare cu responsabilul cu protectia muncii, Regulamentului PSI,
-gestionarea – constituirea, completarea si arhivarea – dosarelor cu documentele necesare acestei evidenţe, relaţii cu autorităţile pentru a îndeplini toate formalităţile necesare prevăzute de lege cu privire la angajarea si evidenţa personalului salariat.
-Întocmeşte salariaţilor unităţii adeverinţele de salariu necesare.
-Centralizeaza cererile de concediu si concediile medicale sau speciale, precum si delegatiile in vederea intocmirii pontajului personalului, pe care le introduce ulterior in programul de salarii. Cererile de concediu, concediile medicale, cele speciale, invoirile, pontajul sunt anexe ale statului de plata.
-Calculul salariilor personalului, prin intocmirea statelor de plata, calculul contribuţiilor de virat către bugetele asigurărilor sociale, de şomaj, de sănătate şi diverse fonduri prevăzute de legile în vigoare si de asemenea întocmirea rapoartelor si OP-urilor de virament cu privire la diversele fonduri de asigurări şi alte fonduri speciale prevăzute de legile în vigoare.
-Intocmirea fişelor fiscale anuale pentru angajaţii şi colaboratorii firmei şi predarea lor la termen la Administraţia Financiară respectiv transmiterea acestora către personalului angajat si indrumarea personalului, cand e cazul, in completarea Declaratiei de Venit Global.
-Intocmirea si arhivarea fiselor de salarii generate de programul de salarii.
-Tine legatura cu Inspectoratul Teritorial de Munca.


CERINTE

Cunostinte minime de PC
Experienta in domeniu
Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii


DESCRIEREA FIRMEI

Firma produce si distribuie cuburi de gheata (alimentare). Distributie nationala.
Cea mai importanta firma de profil din Romania.

Vanzare masini de produs gheata si alte echipamente frigorifice.

Transport frigorific si marfuri generale.