Job expirat
Responsabilitati
* Monitorizarea nivelului de satisfactie a beneficiarului,privind calitatea serviciilor asumate
* Realizeaza studii pentru verificarea gradului de satisfactie a clientilor
* Gestioneaza conflictele si gaseste solutii adecvate
* Asigura eficienta si imbunatatirea calitatii serviciilor
* Studii superioare
* Cunostinte MS Office
* Experienta minim 2 ani in domeniul relatiilor cu clientii
* Atitudine orientata catre client si nevoile sale
* Abilitate de a gestiona relatiile cu clientii
* Excelente abilitati de comunicare, organizare si spirit de initiativa
* Disponibilitate pentru deplasare pe teren
* Permis categoria B, cu experienta
* Locatia de lucru pentru ambele posturi este Ploiesti
* Pachet salarial motivant
* Activitatea se desfasoara intr-un mediu dinamic si modern
Cabinet PARI este mai mult decat o firma de consultanta. Noi valorizam cu adevarat relatiile cu clientii nostri, constienti de faptul ca reputatia noastra depinde de succesul clientilor nostri. Lucram cu dumneavoastra pentru a va furniza solutii personalizate si rapide, care va permit sa va pastrati avantajul competitiv, totul cu o atingere personala si profesionala care delimiteaza Cabinet PARI de restul.
Relatiile cu candidatii sunt la fel de importante. Misiunea noastra este sa construim o relatie bazata pe transparenta si incredere cu fiecare persoana cu care intram in contact. Oferim indrumare privind scrierea CV-ului si a scrisorii de intentie, tehnici de interviu si consiliere privind cariera.
Castigarea si pastrarea unui avantaj competitiv necesita o investitie importanta in dezvoltarea personalitatii si abilitatilor profesionale ale angajatilor dumneavoastra. Datorita experientei noastre, va putem oferi cele mai bune servicii de resurse umane:
- recrutare si selectie
- evaluarea angajatilor
- studii pe piata
- training
- consultanta in resurse umane.
Vizitati www.pari.ro pentru detalii.