Job expirat
Desfasoara activitati de secretariat si administratie a biroului, sprijina managerul in diverse activitati/negocieri.
Mentine relatia dintre societate si diversi furnizori, banca, etc.
- preia si redictioneaza apelurile telefonice
-gestioneaza corespondenta,selectionarea si expedierea acesteia cat si a altor documente
- executarea lucrarilor de birou de importanta limitata
- raspunde de rapiditatea si promptitudinea cu care preia/transmite mesajele
- respecta procedurile de Protectia Muncii si PSI
- respecta procedurile generale de lucru : program lucru, regulament de ordine interioara, punctualitate in intocmirea si predarea lucrarilor
- raspunde de confidentialitatea asupra informatiilor despre firma, la care are acces
- asigura protocolul in firma
- intocmeste si achizitioneaza necesarul de birotica
- participa la mentinerea unui climat de lucru favorabil;
- face traduceri daca i se cere
- cunostinte Lb. engleza nivel mediu/avansat, atat scris cat si vorbit( obligatoriu), Lb. Germana constituie un avantaj
- cunostinte operare PC, Microsoft Office, internet, etc
-cunostinte de contabilitate primara si cost accounting
- seriozitate, capacitate de comunicare si negociere, flexibilitate in atitudine, punctualitate
Companie cu capital strain infiintata in anul 2005, ce desfasoara activitati de protectie anticoroziva si antifoc in rafinarii si nu numai.