Job expirat
- organizarea si coordonarea activitatii departamentului resurse - umane
- Recruteaza noi angajati;
- Participa la procesul de adaptare si formare al noilor angajati;
- Aplica proceduri de introducere a noilor angajati in mediul companiei
- Monitorizeaza evolutiile de pe piata muncii si prezinta rapoarte periodice pe aceasta tema
- Administreaza periodic chestionare privind gradul de satisfactie a angajatilor, le analizeaza si recomanda masuri de imbunatatire
- Evalueaza periodic nivelului de pregatire a personalului in colaborare cu ceilalti manageri
- Identifica necesarul si organizeaza traininguri
- Colaboreaza cu consultantii firmei in domeniile PSI, PM, medicina muncii
- Recomanda si implementeaza masuri de motivare a angajatilor
- Participa la redefinirea organigramei cand este cazul si la intocmirea/modificarea fiselor de post
-Mentine dosarul fiecarui angajat
- Intocmire contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte etc.
- Relationare cu institutiile statului (ITM, Casa de Pensii, AJOFM, DMSSF)
- studii superioare;
- bune cunostinte de limba engleza;
- abilitati de comunicare la toate nivelele;
- spirit de echipa;
- bune cunostinte de operare PC;
- persoana dinamica, puternic motivata;
Salariu atractiv + tichete de masa
producator materiale de constructii; BCA, caramida, adezivi, gleturi, profile