Relationship Manager Corporate - Ploiesti

UniCredit Tiriac Bank

27-04-2009 | EXPIRA LA 03-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Colaborare stransa cu Directorul de Sucursala Retail (BM) pentru identificarea clientilor vizati si definirea strategiilor de piata pentru atragerea acestora.
• Definirea criteriilor de finantare/abordare ca si a structurilor de finantare a BC (actuali si potentiali), impreuna cu Departamentul de Creditare Retail BC (BC SLUD)
• Adaugare de plusvaloare serviciilor si produselor oferite BC prin imbunatatirea constanta a ofertei bancii.
• Oferirea de solutii de «cross-selling» impreuna cu Directorul de Sucursala Retail
• Pe partea de venit, cunoasterea bugetului si contributie la realizarea acestuia.
• Administrarea portofoliului de active si pasive
• Cresterea numarului de clienti si a clientilor cu credite
• Cresterea numarului de clienti cu Online sau Multicash (tranzactii efectuate electronic)
• Mentinerea si dezvoltarea portofoliului curent
• Crestere portofoliu curent (pachete/produse specifice pe partea operationala si de creditare)
• Atragerea de noi clienti prin promovarea activa a produselor BC
• Implementarea activitatilor de marketing BC conform RBD si a strategiei de grup.
• Informarea Directorului de Sucursala Retail cu privire la tendintele pietei si oferta de analize cu privire la conditiile curente de piata ca mijloc de evaluare a concurentei pentru a oferi BC o gama optima de produse
• Informarea Directorului de Sucursala Retail in legatura cu fluxul si evolutia tranzactiilor, pentru o mai buna monitorizare
• Informarea RBD cu privire la nevoile/cerintele specifice ale clientilor, pentru a putea fi create produse noi si personalizate
• Ofera consultanta BC cu privire la diverse structuri de finantare, ca si vanzarea in sistem "cross-selling" a produselor si serviciilor bancii
• Planificarea si pregatirea vizitelor si a finantarii ofertelor pentru clienti
• Evaluarea si monitorizarea discutiilor/negocierilor cu clientii (prin oferte indicative, acordare de consultanta, etc.)
• Atragerea de noi clienti conform strategiei RBD
• Evaluare primara a solicitarilor de finantare ale BC
• Colaborarea permanenta cu SLUD referitor la informatii, negocieri si evenimente semnificative discutate cu clientii
• Analizarea solicitarilor pentru acordarea facilitatilor cu scopuri diverse (multipurpose).
• Cooperare cu SLUD pentru generarea si aprobarea cererilor de credit BC
• Negocierea depozitelor la termen si a altor investitii pentru BC
• Negocierea termenilor si conditiilor (conform procedurilor in vigoare) pentru BC (in creditare si alte servicii)
• Verificarea documentelor de deschidere de cont si autorizarea deschiderii de cont impreuna cu Directorul de Sucursala Retail sii/sau cu Coordonatorul Serviciilor Clientela (CSC) si/sau cu consilierul juridic;
• Verificarea periodica a datelor de deschidere de cont introduse in sistem.


CERINTE

• Minimum 1 an de experienta in managementul relatiilor. Ideal experienta in cadrul relatiilor cu IMM-urile
• Minimum 3 ani experienta de front office sau in activitatile de relationare sau vanzare
• Studii universitare (preferabil Studii Economice)
• Aptitudini foarte bune de relationare si comunicare
• Capacitate de lucru sub stres
• Experienta in vanzari si in marketing
• Aptitudini de negociere si comerciale
• Abilitati organizationale
• Orientat spre rezultate
• Capacitate de analiza financiara
• Cunoasterea mediului economic si de marketing al IMM-urilor
• Abilitatile de comunicare verbala si scrisa in limba engleza constituie un avantaj
• Cunostinte PC


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group, unul dintre cele mai puternice grupuri bancare europene deserveste un numar de 40 de milioane de clienti prin intermediul a 10.000 de unitati bancare in 22 de tari.