RECEPTIE MEDICALA - SECRETARIAT ADMINISTRATIV

ALOMED HEALTH

29-05-2010 | EXPIRA LA 04-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza informatiile, solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat al societatii
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- face programarile si opereaza in calculator
- informeaza medicii si alt personal specificat cu privire la programari si alte situatii
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.
- mentine ordinea in receptie si sala de asteptare, dirijeaza pacientii si alte persoane catre medicii / departamentele centrului medical
- asigura afisajele cu programele medicilor si alte afisaje in clinica
- desfasoara activitati de secretariat administrativ


CERINTE

- minum studii medii, capacitate de invatare si aplicare proceduri
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office si bun operator PC
- bune abilitati de comunicare si relationare cu publicul
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii
- persoana placuta, carismatica


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

CENTRU MEDICAL POLICLINIC ALOMED HEALTH - MEDICINA DE FAMILIE - CARDIOLOGIE - ORL - PEDIATRIE - MEDICINA MUNCII - MEDICINA GENERALA

KINETOTERAPIE - RECUPERARE MEDICALA SI FIZIOTERAPIE - MASAJ MEDICAL - MASAJ DE INTRETINERE SI RELAXARE - TERAPIA MEDICALA SI ALTERNATIVA A OBEZITATII SI COMPLICATIILOR - TRATAMENTE COMPLEXE MEDICALE SI COSMETICE ANTICELILITICE