Job expirat
Monitorizarea saptamanala a noutatilor legislative legate de activitatea firmei (din domeniul zootehnic, agricol, comercial, fonduri structurale etc.);
Mentinerea unui contact adecavat cu autoritatile si desfasurarea activitatilor necesare incluzand: emiterea, completarea, verificarea documentatiei adiacente, deplasarea acolo unde este necesar si stabilirea de intalniri cu autoritatile pentru autorizari, documentatii, avize etc.;
Emiterea/revizuirea contractelor in care compania este implicata + alte scrisori/documente/comunicate/decizii etc. necesare;
Administrarea unitatii sub toate aspectele implicate (fonduri, documentatii, relatie cu autoritati etc.)
Persoana matura, serioasa, stabila, de incredere;
Experienta in domeniul administrativ, experienta in administrare unitate agricola constituie un avantaj;
Studii juridice;
Permis de conducere, autoturism propriu;
Limba engleza nivel mediu (vorbit + scris);
Domiciliul stabil in Judetul Prahova, zona Ploiesti;
disponibilitate pentru program flexibil.
Pachetul salarial + bonusurile se discuta la interviu.
Recrutare si selectie, leasing personal.