IT Helpdesk operator

Confidential

10-06-2011 | EXPIRA LA 10-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analizeaza şi rezolva problemele de hard-şi software-ul de pe telefon sau de la distanţă
- Preia, proceseaza, inregistreaza si urmareste permanent sesizarilor clientilor, respectiv le transmite catre departamentele responsabile de solutionarea lor
- Instaleaza si personalizeaza PC-urile companiei
- Asigura suport şi consultanta pentru angajati in domeniul IT
- Verificarea/curatarea periodica, prin sondaj a statiilor de lucru
- Intocmirea rapoartelor de activitate lunar
- Alte sarcini trasate de managerul direct


CERINTE

- Studii medii in domeniul IT
- Cunostinte de specialitate pentru toate sistemele de operare Microsoft
- Cunostinte de specialitate pentru Microsoft Office 2007
- Cunostinte limba engleza (de preferat stapanirea limbajului tehnic de specialitate)
- Permis de conducere cat. B
- Abilitati de comunicare si munca in echipa