Job expirat
Activitati specifice de management si administrare.
Tine contabilitatea primara si actele de vama.
Intocmeste rapoarte si situatii specifice
Mentine legatura cu institutiile statului
Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa directorului.
Asigura legatura intre directorului firmei si celelalte departamente.
Transmiterea sarcinilor si deciziilor departamentelor firmei.
Organizarea si arhivarea documentelor firmei si ale corespondentei.
Absolvent facultate profil economic (contabilitate avantaj)
Cunostinte bune de limba engleza si franceza scris / vorbit.
Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
Cunoasterea pachetului Ms Office;
Cunostinte corespondenta de afaceri
Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta
Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post.
Capacitate de organizare pe prioritati;
- salariu competitiv, mediu de lucru placut, posibilitati de promovare
Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane.
Serviccile Adecco sunt oferite in cadrul a 6000 de birouri, in 67 de tari.
In Romania, Adecco este prezenta din anul 2000 si are birouri deschise in Bucuresti, Arad, Timisoara, Pitesti si Sibiu
Servicii oferite:
- recrutare si selectie
- recrutare in masa
- payrolling
- evaluare psihologica si aptitudinala