Job expirat
- Conduce, planifica, organizeaza, controleaza si raspunde de activitatile sucursalei, precum si de cele ale unitatilor din subordine, urmarind implementarea si realizarea obiectivelor strategice, stabilite conform misiunii Bancii;
- Gestioneaza activitatea de creditare si portofoliul de clienti;
- Analizeaza evolutia activitatii si propune solutii pentru eficientizare si profit;
Clientul nostru este o companie care activeaza in domeniul bancar, avand filiale in intreaga tara.
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul bancar de minim 3 ani (constituie un avantaj experienta in creditare persoane juridice si experienta manageriala);
- Cunostinte de limba engleza;
- Cunostinte de legislatie specifica domeniului financiar-bancar;
- Cunoasterea mediului economic si bancar local;
- Permis de conducere categoria B;
- Persoana dinamica, cu initiativa si cu bune abilitati manageriale si de vanzare;
- Pachet salarial foarte atractiv;
- Masina si telefon de serviciu;
- Oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii de prestigiu.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad, Brasov, Baia Mare, Oradea, Pitesti, Constanta, Ploiesti, Galati, Iasi.