Director Departament programe certificate

OK SERVICE CORPORATION SRL

13-08-2009 | EXPIRA LA 19-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza si raspunde de activitatea de realizare a programelor de instruire acreditate de catre CNFPA sau de alte organisme de certificare sau acreditare, programe oferite de catre OK Service Corporation clientilor sai;
- Administreaza operatiunile organizatiei ¿n relatia cu furnizorii de servicii si partenerii de afaceri;
- Coordoneaza si monitorizeaza etapele parcurse la lansarea programelor de instruire, de la conceptie p¿na la livrarea catre clienti.


CERINTE

- studii superioare
- experienta in organizarea de evenimente publice
- abilitati de vanzare
- excelente abilitati de comunicare cu clientii si partenerii de afaceri
- disponibilitate deplasari in tara, preponderent in perioada sf¿rsitului de saptamana
- bun coordonator, flexibil in operatiuni, capabil sa-si optimizeze si priorizeze sarcinile si sa-si urmareasaca bugetul alocat
- o buna cunoastere a problemelor legate de activitatea de training
- minim 3 ani experienta relevanta intr-un domeniu de activitate similar (servicii turistice, organizare de evenimente etc.)
- cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu

Pentru a aplica, trimiteti CV-ul dumneavoastra la recrutare@okservice.ro mentionand ca subiect postul urmarit.


DESCRIEREA FIRMEI

Fondata in 1991, OK Service Corporation se afla de 15 ani in serviciul organizatiilor romanesti publice si private. Intreaga sa activitate a fost si este dedicata organizarii de programe de instruire si perfectionare de scurta durata - cursuri scurte si seminarii. A fost primul furnizor autohton privat al acestui tip de invatamant de perfectionare profesionala din Romania.
Astazi, OK Service Corporation este liderul pietei romanesti de instruire prin intermediul cursurilor de scurta durata. Acest atribut se datoreaza in primul rand principiilor care i-au guvernat toate actiunile in cei 15 ani de servicii aduse industriei romanesti de instruire, principii care, in esenta, pun clientul si nevoile acestuia inaintea tuturor prioritatilor.