Customer support

Ro Courier Logistic Grup

24-11-2008 | EXPIRA LA 30-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitarile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente pe care le supune discutiei cu colegii
- transmite un minim de raportari departamentului supervizori
- prelucreaza date vis-a-vis de expeditii in sistemul informatic


CERINTE

- minum studii medii
- abilitati de utilizare a calculatorului
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata si atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- exista posibilitatea renegocierii salariului dupa primele 3 luni
- se ofera sansa de a promova in functie


DESCRIEREA FIRMEI

Ro Courier Logistic Grup SRL este unul din principalii furnizori de servicii de curierat rapid din Romania dispunand de peste 70 de puncte de lucru si 400 de angajati.