Customer Service - Team Leader

ISG Romania

12-10-2006 | EXPIRA LA 18-10-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Comunica prin telefon, e-mail, fax cu clientii si fabricile;

- Primeste, verifica si trimite in productie comenzile primite de la clienti;

- Rezolva eventualele neclaritati din comenzi inainte ca acestea sa fie trimise in productie;

- Urmareste comenzile clientilor pe toata perioada producerii lor, comunicand cu clientii, productia, facturarea, depozitul, pentru realizarea si livrarea in bune conditii a comenzilor;

- Mentine si up-date-aza baza de date cu clienti, preturi, si produse prin introducerea lor in Navision intr-un timp foarte scurt, in asa fel incat sa nu ingreuneze procesul de facturare;

- Inregistreaza reclamatiile primite de la clienti pe care le transmite mai departe la Operatiuni;

- Dezvolta si mentine o relatie profesionala si efectiva cu toti clientii alocati si cu fabricile cu care acestea lucreaza;

- Realizeaza si furnizeza rapoarte de vanzari;

- Furnizeaza informatii catre Operatiuni, pentru a ajuta la stabilirea si reevaluarea permanente a nivelului de stoc pentru materiile prime si produsele achizitionate din portofoliu;

- Intocmeste, trimite si urmareste returnarea contractelor semnate conform procedurii stabilite;

- Urmareste incasarea facturilor emise conform procedurii stabilite;

- Urmareste primirea in buna ordine a declaratiilor vamale de la fabrici conform procedurii stabilite;

- Trimite de 2 ori pe luna avizari la fabrici in legatura cu facturile pentru care nu
s-au primit declaratii vamale;

- Alege cele mai bune solutii pentru a asigura o buna activitate de customer service.


CERINTE

- Studii: Universitare;

- Cunostinte PC (Word, ExCel, Outlook);

- Limba Engleza : nivel avansat;

- Orice alta limba straina este un plus;

- Experienta: minim 12 Luni.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane.