Job expirat
- Comunica prin telefon, e-mail, fax cu clientii si fabricile;
- Primeste, verifica si trimite in productie comenzile primite de la clienti;
- Rezolva eventualele neclaritati din comenzi inainte ca acestea sa fie trimise in productie;
- Urmareste comenzile clientilor pe toata perioada producerii lor, comunicand cu clientii, productia, facturarea, depozitul, pentru realizarea si livrarea in bune conditii a comenzilor;
- Mentine si up-date-aza baza de date cu clienti, preturi, si produse prin introducerea lor in Navision intr-un timp foarte scurt, in asa fel incat sa nu ingreuneze procesul de facturare;
- Inregistreaza reclamatiile primite de la clienti pe care le transmite mai departe la Operatiuni;
- Dezvolta si mentine o relatie profesionala si efectiva cu toti clientii alocati si cu fabricile cu care acestea lucreaza;
- Realizeaza si furnizeza rapoarte de vanzari;
- Furnizeaza informatii catre Operatiuni, pentru a ajuta la stabilirea si reevaluarea permanente a nivelului de stoc pentru materiile prime si produsele achizitionate din portofoliu;
- Intocmeste, trimite si urmareste returnarea contractelor semnate conform procedurii stabilite;
- Urmareste incasarea facturilor emise conform procedurii stabilite;
- Urmareste primirea in buna ordine a declaratiilor vamale de la fabrici conform procedurii stabilite;
- Trimite de 2 ori pe luna avizari la fabrici in legatura cu facturile pentru care nu
s-au primit declaratii vamale;
- Alege cele mai bune solutii pentru a asigura o buna activitate de customer service.
- Studii: Universitare;
- Cunostinte PC (Word, ExCel, Outlook);
- Limba Engleza : nivel avansat;
- Orice alta limba straina este un plus;
- Experienta: minim 12 Luni.
Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane.