Customer Care

Serapis Consulting

21-11-2008 | EXPIRA LA 27-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea clientilor si chestionarea lor pentru a afla gradul de satisfactie a acestora pentru serviciile si produsele oferite de societate;
- Gestionarea informatiilor despre clienti;
- Efectuarea de statistici;
- Inregistreaza cu acuratete datele de contact ale clientilor in baza de date.


CERINTE

- Excelente abilitati de comunicare;
- Orientare catre client si solutii;
- Cunostinte bune de utilizare PC (MS Word, MS Excel);
- Cunostinte de limba engleza ;
- Experienta pe un post similar constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea noastra are un numar mare de angajati si un portofoliu important de clienti, pentru care in toata aceasta perioada am desfasurat activitati la cele mai inalte standarde de calitate. Serapis Consulting ofera servicii de igiena, mentenanta cladiri, deratizare, dezinsectie si dezinfectie.
Serapis Consulting activeaza in acest sector de servicii din anul 1999 si ofera servicii de calitate cu scopul de a oferi eficienta, rapiditate.