Job expirat
• Coordonarea activitatii de colectare a creantelor, colaborand in permanenta cu departamentele de Vanzari, Financiar;
• Verifica inregistrarile privind evidenta facturilor de incasat;
• Intocmeste rapoarte periodice privind evidenta facturilor de incasat;
• Efectuarea demersurilor necesare pentru realizarea la timp a incasarilor;
• Propune solutii in cazul creantelor ce prezinta risc de a nu fi incasate.
• Studii de specialitate (juridice);
• Foarte bune cunostinte de MS Office (Excel);
• Gandire analitica si atentie la detalii;
• Atitudine proactiva, abilitati de comunicare.
• salariu de baza;
• tichete de masa;
• telefon mobil.
Existenta companiei nationale INFINITY este strans legata de satisfacerea clientilor sai, carora le ofera o gama variata de produse, ce se adreseaza tuturor categoriilor de varsta. Prin reteaua sa de distributie, care acopera intreg teritoriul Romaniei, compania asigura numerosilor clienti servicii prompte si de calitate.