Coordonator informatii de marketing

OK SERVICE CORPORATION SRL

13-08-2009 | EXPIRA LA 19-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analizeaza situatia pietei, rezultatele si informatiile despre clienti pentru a identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei;
- Colaboreaza cu alte departemente pentru a ?ntelege piata si profilul clientilor tinta ?n vederea utilizarii informatiilor ?n managementul relatiilor cu clientii;
- Coordoneaza activitatile de marketing direct si analizeaza rezultatele campaniilor realizate;
- Proiecteaza si executa interogari ?n baze de date pentru a genera rapoarte de analiza referitoare la comportamentul clientilor, segmentare etc.
- Analizeaza piata si realizeaza periodic raportari cu privire la situatia pietei, concurenta, sau alte informatii relevante;
- Participa activ la dezvoltarea si lansarea de noi programe de instruire prin oferirea suportului de specialitate.


CERINTE

- studii superioare
- experienta in activitatea de marketing direct
- cunoasterea si utilizarea la nivel avansat a aplicatiilor Microsoft Office (?n special Access/Excel) sau alte aplicatii software pentru prelucrarea bazelor de date
- spirit analitic dezvoltat si abilitati de gestionare si prelucrare a informatiilor
- cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu

Pentru a aplica, trimiteti CV-ul dumneavoastra la recrutare@okservice.ro mentionand ca subiect postul urmarit.


DESCRIEREA FIRMEI

Fondata in 1991, OK Service Corporation se afla de 15 ani in serviciul organizatiilor romanesti publice si private. Intreaga sa activitate a fost si este dedicata organizarii de programe de instruire si perfectionare de scurta durata - cursuri scurte si seminarii. A fost primul furnizor autohton privat al acestui tip de invatamant de perfectionare profesionala din Romania.
Astazi, OK Service Corporation este liderul pietei romanesti de instruire prin intermediul cursurilor de scurta durata. Acest atribut se datoreaza in primul rand principiilor care i-au guvernat toate actiunile in cei 15 ani de servicii aduse industriei romanesti de instruire, principii care, in esenta, pun clientul si nevoile acestuia inaintea tuturor prioritatilor.