Consultant Relatii Clienti - Ploiesti

Vodafone

29-10-2010 | EXPIRA LA 29-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rol: Informarea politicoasa si eficienta a clienţilor existenţi si potenţiali, răspunzând la întrebările acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei si contracte. Angajatul va acorda atenţie satisfacerii clientului.

Responsabilitati principale:

• Furnizarea de informaţii clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane fizice si juridice, despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea, condiţiile contractuale, garanţie si asistenta tehnica. Angajatul va promova imaginea companiei, va încuraja clienţii sa viziteze distribuitorii sau magazinele companiei, sau va contacta departamentul de vanzari in legătura cu clientul potenţial.
• Furnizarea informaţiilor solicitate de clienţii persoane fizice si juridice, atat de catre cei care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si de catre cei care folosesc serviciul cu abonament, despre caracteristicile produselor noi, in special despre telefoane, ambalaje, preturi, livrare si garanţie. Angajatul discuta, de asemenea, aspecte legate de facturi si facturare.
• Proceseaza reclamaţiile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta sa. Angajatul trebuie sa cunoască si sa inteleaga problematica pentru a putea rezolva reclamaţia prompt si conform instrucţiunilor stabilite. Angajatul va transmite spre analizare reclamaţiile mai complexe specialistului de Relatii cu Clientii, sefului de colectiv sau managerului.
• Angajatul va colabora cu clienţii care solicita rezilierea contractului lor cu compania. Aceasta presupune ca angajatul sa inteleaga poziţia clientului si sa găsească soluţii pentru a păstra clientul in reţea si pentru a servi interesul companiei. Aceasta forma reactiva de vânzare impune angajatului sa compare produsele, serviciile si preturile competitive si sa facă apel la motivele iniţiale pentru care clientul a dorit sa aibă un telefon mobil.
• Proceseaza modificari in sisteme, in conturile clientilor, finalizand solicitarea clientului in timpul aceleasi interactiuni.
• Asigura legătura cu furnizorii si personalul de la dept. de vânzări pentru a grăbi livrarea, pentru a dezvolta legaturi specializate si pentru a transmite reclamaţiile sau solicitările clienţilor. Problemele si întrebările de natura tehnica se transmit personalului de la serviciul de asistenta tehnica.
• Tine evidenta motivelor pentru care clientul l-a contactat, cu scopul de a mari gradul de satisfacere a clienţilor ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecărui client si pentru personalizarea modului sau de a aborda fiecare client si prin identificarea motivelor generale sau specifice ale cererilor si reclamaţiilor clientului. Aceasta presupune identificarea corecta a cererilor clienţilor si codificarea exacta a interacţiunii.
• Raspunde la cerintele de prezenta la program in intervalele de timp si in zilele solicitate de companie, in functie de planificarea realizata la nivelul departamentului. Intrucat activitatea departamentului depinde de respectarea intocmai a acestor planificari, angajatul are responsabilitatea de a se informa zilnic cu privire la eventualele modificari aduse in programul sau zilnic de lucru si de a se prezenta la serviciu cu suficient timp inainte de inceperea activitatii propriu-zise. Eventualele abateri de la acest program trebuie agreate cu managerul cu condiţia insa ca acestea sa se conformeze regulamentului intern.


CERINTE

o Studii liceale finalizate
o Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu
o Experienta de lucru cu clientii de minim 6 luni
- preferabil
o Abilitati de comunicare
o Cunoastinte PC: Oultlook, Word, Excel.


DESCRIEREA FIRMEI

Why Vodafone?

Did you know how did we get our name? Our founders had their eyes firmly on our future. They were so enthusiastic about mobile telecommunications that they forecast that one day people would do more than talk over their phones. So they gave us a future-proof name that embraces both voice and data: VOice and DAta mobile communication: Vodafone.
Today our founders’ dreams are a reality and the name they invented is a powerful global brand.

Vodafone is the world’s leading telecommunications company. Millions of people in every corner of the globe choose Vodafone to talk text and connect to data services that help them make the most of every day.
Our success comes from the outstanding people that make up the global team. Many of the tasks we face are more than anyone can do alone, so our future depends on attracting, rewarding and retaining those who share our ‘can-do’ attitude.
We’re building a culture that makes us feel valued, we feel empowered to get the job done, we work together and help others do the same, and we’re passionate about being the communications leader in an increasingly connected world
Because our business is becoming more and more complex by the day, we’re constantly looking for new ways to support, coach and develop our people. Whatever your area, you can expect ongoing learning opportunities that will help you develop your abilities.
When we say we’re passionate about our people, it’s more than just a phrase. It’s a way of working.
Why not choose Vodafone for your next career move? You can search and apply for current opportunities via the links below.