Job expirat
-Gestionarea, inregistrarea, distribuirea si elaborarea corespondentei
-Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice
-Urmarirea cererilor de oferta si trimiterea ofertelor de servicii
-Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii
-Gestionarea bazei de date ale clientilor si a agendei de birou
-Receptionarea si predarea actelor primare de la si catre clienti
-Inregistrarea documentelor interne conform normelor ISO 9001
-Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management
-Alte sarcini de secretariat si protocol
-Absolvent promotia 2005, studii superioare sau medii, de preferinta specializarea Birotica
-Foarte bune abilitati de operare PC (Office, Internet)
-Fluenta într-o limba de circulatie internationala
-Capacitate de analiza si planificare
-Capacitate de adaptare, relationare si orientare spre clienti
-Persoana ordonata, cu intiativa, dinamica si comunicativa
-Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor legate de activitatea desfasurata
-Conditii excelente de lucru
-Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si profesionista
-Instruire profesionala