ASISTENT MANAGER

EQUINOX

10-02-2006 | EXPIRA LA 12-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. gestionarea informaţiei în baza de date Equinox (introducerea, modificarea si actualizarea informatiilor privind ofertele, clientii, colaboratorii, vizitele, apelurile telefonice si alte informatii utile companiei).
2. administrarea documentatiei necesare tranzactiilor imobiliare
3. întocmirea, organizarea, gestionarea si arhivarea fluxului de documente scriptice si electronice
4. gestionarea apelurilor telefonice din exterior într-o maniera diplomatica si profesionista
5. planificarea si organizarea activitatii de birou, programarea întalnirilor
6. asigurarea interfetei cu clientii/ colaboratorii si rezolvarea problemelor, daca este cazul
7. corespondenta e-mail, fax, posta, sortarea si îndosarierea corespondentei
8. conceperea si trimiterea de e-mailuri de prezentare, tehnoredactarea ofertelor si a anunturilor publicitare (în limba romana si eventual engleza)
9. traducere româna/engleza si engleza/romana (în întalnirile de prezentare a ofertei companiei)
10. navigare pe internet în vederea obţinerii datelor solicitate
11. activitati de suport logistic si administrativ
12. furnizarea promptă de informaţii sefului ierarhic superior, asigurare comunicării între companie si clientii, furnizorii si cloaboratorii companiei
13. suport în formarea si dezvoltarea persoanelor nou angajate pe pozitii similare
14. alte activitati specifice postului/ alte sarcini de secretariat si protocol


CERINTE

1. excelente abilitati de comunicare (scrisa si orala) si relaţionare
2. cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (cunoasterea si a unei alte limbi straine constituie un avantaj)
3. cunostinte bune PC
4. cunostinte privind corespondenta de afaceri
5. bun cunoastere si utilizare a echipamentelor de birou
6. studii terminate (preferabil, studii superioare)
7. disponibilitate pentru program prelungit
8. spirit proactiv, spontaneitate, toleranta crescută la situatiile stresante, flexibilitate, capacitate de a stabili prioritati si de a lua decizii rapid
9. persoana integra, cu comportament profesional, dinamism si responsabilitate
10. prezenta agreabila, cu o atitudine profesionista si diplomatica, tinuta business
11. persoana foarte organizata, ordonata, riguroasa, punctuala
12. spirit puternic de echipa
13. persoana capabila sa reprezinte compania în relatiile cu clientii si colaboratorii
14. capacitate si disponibilitate de a învata în permanenta, dorinta de a-si depasi permanent performantele
15. capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe
16. domiciliul în Ploiesti
17. experienta în domeniu pe un post similar, precum si permisul de conducere constituie avantaje


BENEFICII OFERITE

1. angajament stabil pe termen lung
2. pachet salarial motivant, corelat cu performanta
3. conditii de munca foarte bune, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta
4. instruire de specialitate si sustinere practica permanenta
5. apartenenta la o echipa deschisa, dinamica, formata din profesionisti
6. posibilitati de promovare rapida exclusiv pe criterii profesionale
7. oportunitati de dezvoltare a unei cariere profitabile într-un domeniu în plina dinamica